در فصل اول پایان نامه، تمامی مطا لب مورد نیاز برای فهم تقویت كننده های عملیاتی ولتاژ و توان پایین ارائه میشود. اگر چه این مطالب اساساً برای اشخاص مبتدی حائز اهمیت است، اما بخشی از این فصل برای افرادی كه مطالعه قبلی پیرامون فصل اولیه دارند نیز جالب و خواندنی است.
در فصل دوم پایان نامه، مط البی پیرامون طبقه ورودی تقویت كننده عملیاتی بیان می گردد. در این راستا، مفاهیمی كه ارتباط مستقیم با طبقه ورودی دارد، مطرح می شود . طبقات ورودی مكمل Rail-to-Rail ساختارهای ورودی در محیط ولتاژ پایین، مزایا و معایب هر كدام از این روشها در این فصل معرفی میگردد.
در فصل سوم پایان نامه، دلایل نیاز به هدایت انتقالی ثابت معرفی می گردد . در این فصل، روش های كاهش تغییرات هدایت انتقالی به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است.
در فصل چهارم پایان نامه ، دو روش افزایش بهره تقویت كننده عملیاتی بررسی می شود. در این فصل، هم چنین مروری بر ساختارهای كسكد در طراحی ولتاژ پایین صورت گرفته است.
در فصل پنجم پایان نامه ، طبقه خروجی سورس مشترك، كلاس AB ،AB پیش خور و پس خور، روش های جبران فركانسی بررسی می گردد، كه روش جبران سازی میلر كسكد بیان شده در این فصل گزینه مناسبی برای داشتن پهنای باند مناسب در طراحی های ولتاژ و توان پایین می باشد.

پس از بیان كلیه مطالب و مفاهیم مورد نیاز و مشكلات طراحی یک تقویت كننده عملیاتی با ولتاژ و توان پایین و هدایت انتقالی ثابت و با محدوده ورودی و خروجی Rail-to-

خرید متن کامل این پایان نامه :

 

پایان نامه و مقاله

 

Rail در فصل های اول تا پنجم، تقویت كننده عملیاتی پیشنهاد شده در این پایان نامه در فصل ششم مطرح شده است. در این فصل طبقه ورودی و خروجی و جبران سازی فركانسی طراحی معرفی شده به تفكیک مورد بررسی قرار گرفته است. اندازه و مقدار اجزاء مورد استفاده در طراحی و نتایج شبیه سازی ارائه شده است . هم چنین در این فصل مق ایسه ای بین نتایج طراحی تقویت كننده عملیاتی پیشنهاد شده و مرجع [ 26 ] صورت گرفته است.

در فصل هفتم پایان نامه ، نتیجه گیری و پیشنهادات لازم برای افراد علاقه مند به پیگیری موضوع این پایان نامه بیان شده است.
این پایان نامه دارای یک پیوست میباشد كه شامل پارامترهای مدل Hspice است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...